W przypadku wystąpienia usterki technicznej należy skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie 690 691 590 (koszt połączenia jest zgodny z cennikiem taryfy, którą posiadasz) lub drogą elektroniczną w celu uzyskania pomocy w usunięciu problemu.
Zgłoszenie reklamacji może zostać dokonane pisemnie na adres siedziby firmy: Es-Group Łukasz Siwek, Al. Wolności 10, 42-217 Częstochowa; lub wysłane w formie elektronicznej na adres e-mail: biuro@es-group.pl
Po rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Sprzedawcę, Klient otrzymuję wiadomość e-mail zawierającą dalsze instrukcje postępowania reklamacyjnego oraz numer zgłoszenia serwisowego RMA. Zaleca się wypełnienie formularza reklamacyjnego przesłanego przez pracownika serwisu esgroup.pl i dołączenie go do przesyłki.
Reklamacja powinna zawierać dane kupującego i zakupionego towaru oraz wskazanie okoliczności uzasadniających jej złożenie.
Zaleca się, aby każdy Klient czytelnie oznaczył przesyłkę reklamacyjną - ze szczególnym uwzględnieniem numeru zgłoszenia serwisowego RMA. Jego brak może utrudniać identyfikację zgłoszenia reklamacyjnego i znaczenie opóźnia jego rozpatrzenie.